عاشقان فرهاد مجیدی

عاشقان فرهاد مجیدی

من ان گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی ابی ولی با ذلت و خاری پی شبنم نمیگردم

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


مروري بر 9 گل حساس فرهاد مجيدي در لیگ دهم:



1-در هفته سوم ليگ، با يك بغل پا دروازه شهاب گردان را باز كرد تا استقلال در فولاد شهر از ذوب آهن پيش بيافتد ولي در نيمه دوم ميزبان، بازي را به تساوي كشيد. اين اولين گل فرهاد مجيدي در ليگ دهم بود.

2- يك هفته بعد در بازي با استيل آذين، بار ديگر گل زد تا تيمش مقابل كهكشاني هاي حسين هدايتي بازنده نباشد. آن موقع استقلالي ها از اين مساوي 2-2 راضي بودند و كسي فكر نمي كرد استيل آذين سال بعد، تيم ليگ يكي در سمنان باشد.

3- در هفته ششم و در يكي از زيباترين بازي هاي ليگ، دو سه مدافع سپاهان را در هم پيچيد تا گل دوم استقلال را به ثمر برساند. استقلال در آن بازي با گل هاي ميداوودي، مجيدي و برهاني در يك بازي نفس گير 4-3 سپاهان را مغلوب كرد.

4- درحالي كه سايپا با گل نيمه اول كريم انصاري فرد از استقلال جلو افتاده بود، در نيمه دوم آبي ها به بازي برگشتند و فرهاد مجيدي هم يك گل زد تا تيمش 3-2 مقابل تيم مايلي كهن پيروز باشد.

5- در داربي 69، پاس طلايي مجتبي جباري در دقيقه 91 با تيزهوشي فرهاد مجيدي به گل تبديل شد تا استقلال مقابل پرسپوليس برنده باشد. اين گل الهام بخش شعر معروف «آي بدو، آي بدو» روي سكوي آبي ها شد.

6- در هفته بيست و يكم ليگ و در شرايطي استقلال از سه بازي قبلي مقابل ذوب آهن، فولاد و شهرداري تبريز فقط يك امتياز گرفته بود، فرهاد مجيدي دو گل زد تا زمينه ساز پيروزي 3-1 برابر استيل آذين باشد.

7- در اولين بازي استقلال در ليگ قهرمانان آسيا، پيش از اينكه بازي به دقيقه 30 برسد دروازه السد قطر را باز كرد ولي اين گل با اشتباه مدافعان و دروازه بان استقلال در دقيقه 90 بي اثر شد.

8- مقابل پاختاكور يك گل زد و مصدوم شد تا در برد 4-2 استقلال در ورزشگاه آزادي سهيم باشد.

9- در دور پنجم ليگ قهرمانان آسيا، با دو گل هوشمندانه مقابل السد، استقلال را به صعود بي دردسر به مرحله بعدي اميدوار كرد اما استراتژي نامناسب تيمش در نيمه دوم، باز هم يك مساوي ديگر در كارنامه استقلال ثبت كرد. فرهاد با اين دو گل، بالاتر از فرشاد پيوس و محمود كريمي، بهترين گلزن ايراني در جام باشگاه هاي آسيا شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: houman.shayan تاريخ: جمعه 28 مهر 1391برچسب:مجیدی,عکس,اخبار,مطلب,حاشیه,فرهاد مجیدی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

salam houmanam 17 salame injaro vase tamame ssihaye iran sakhtam makhsoosan asheghaye capitan farhad

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to farhadeesteghlali.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com